All for Joomla All for Webmasters

IŠVYKIMAS

Ką svarbu žinoti apie išvykimo tvarką?

  • Likus dienai iki kelionės pradžios įsitikinkite, jog skrydžių laikai nėra pakeisti. 

 

  • Prašome į oro uostą atvykti ne vėliau kaip prieš 2 val. iki numatyto lėktuvo išskridimo laiko, kad liktų pakankamai laiko visiems registracijos formalumams sutvarkyti. Įprastai keleivių registracija į skrydį pradedama likus 2 valandoms iki numatyto išvykimo laiko ir baigiasi likus 45 min. iki išvykimo laiko maršrutams po Europą, 60 min. iki išvykimo laiko – kitiems tarptautiniams maršrutams.  Pasibaigus registravimo laikui, keleivis nebus priimtas į skrydį jokiomis aplinkybėmis. Svarbu: biliete nurodomas išskridimo, o ne registracijos į skrydį laikas.

 

Jeigu Jūsų kelionėje yra sujungti keli skrydžiai, tai neatvykus į bent vieną iš jų, aviakompanija gali panaikinti Jūsų užsakymą ir turi teisę atsisakyti registracijos.

 

  • Aviakompanija turi teisę atsisakyti priimti skristi keleivį, jeigu tokio keleivio vežimas gali sukelti neigiamų padarinių keleivio ar kitų keleivių sveikatai, saugumui ir/ar jų turtui (įskaitant, jeigu toks keleivis yra apsvaigęs nuo alkoholio ar narkotikų).

 

  • Taip pat aviakompanija turi teisę atsisakyti vežti keleivį ar jo bagažą dėl civilinės aviacijos saugos ir saugumo sumetimų arba dėl nepakankamų kelionės dokumentų. Atvejai ir sąlygos, dėl kurių aviakompanija gali atsisakyti vežti keleivius, nustatomi aviakompanijos taisyklėse.

 

  • Vežėjas įsipareigoja dėti visas pastangas vežti keleivį ir bagažą laiku. Tvarkaraščiuose ar kitur nurodyti laikai nėra garantuojami ir gali keistis be įspėjimo. Esant būtinybei, vežėjas be įspėjimo gali pasinaudoti atsarginiais vežėjais ar lėktuvais, pakeisti lėktuvo tipą, pakeisti ar praleisti nurodytas sustojimo vietas arba atlikti papildomus tarpinius nusileidimus.

 

Apie vaikų išvykimo sąlygas skaitykite ČIA.

Informacija apie bagažą.

Palaikykime ryšį!

Mes Facebook’e

© Bestservis 2016